Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~assence | użytkownik

imię i nazwisko adres zarejestrowany19.02.2010 @13:00:00 ostatnio na stronie12.08.2013 @10:02:52



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty62 komentarze204 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~jotha    16.11.2011 @13:36:18
sporo niezłych zdjęć no i fajne profilowe, jak dla mnie laika
~Leftone    04.10.2010 @16:48:18
dobrze
_______
Once photography enters your bloodstream, it's like a disease.
~yolly    14.09.2010 @09:33:49
dzięki za zwrócenie uwagi...nie wiem jak to się stało...,że wpisałam to w akt
~on1200    14.06.2010 @19:24:16
dzięki.pozdrawiam...
~mek    05.04.2010 @21:01:03
serio,serio.
nie czytalas regulaminu DA?
~panow5    01.04.2010 @13:41:29
pzdr z Krakowa...dzisiaj bardzo wiosennego...
_______
pi-en
~ssij22    14.03.2010 @19:20:17
dziękuje ślicznie ; )))
_______
nie dziękuj lecz oceniaj moje prace
~RocKyWi    13.03.2010 @22:05:27
Dzięki
~Radziorex    13.03.2010 @15:28:43
Czekolady to ja akurat mam .. 8-)
pfff zamiast czytać opisy to byś się może odezwała co.. ;] ?
~Radziorex    13.03.2010 @12:16:20
Wczoraj przed 1 skończyłem, ino teraz opisu mi sięnie chce zmienić xD al;e powiem CI że pycha wyszło z kawałkami czekolady białej i gorzkiej + orzechy )

Zatem zapraszam
~Radziorex    13.03.2010 @12:03:42
Ja Tobie ??
To TY mi moja droga ;]
no to zapraszam, Krk and Me Welcome.. ;]
~Radziorex    13.03.2010 @01:07:54
A wiesz że akurat szarlotka jest moją specjalnością i jąnajczęściej robię ?
Wąsy z cukru pudry ? czy Ty mi proponujesz wspólną konsumpcję bądź pieczenie.. ?

"aparaty nie chcą coś współpracowac ze mną, ale może znaleźlibyśmy coś w zamian, żebyś mógł coś upiec "
aparat nie ma współpracować z Tobą tylko ze mną moja droga jeśli była ybśpo drugiej stronie obiektywu
więc o to sięnie martw ;]
~Radziorex    12.03.2010 @21:45:50
E tam darować :P
wiesz jakbyś Ty mi modelowała to bym Ci też cosik upiekł ^^

Pewno że budzę ale to nie wszystko .. 8-)
~Radziorex    12.03.2010 @19:59:38
Krzyczał ? uważaj bo role się odwrócą ..
~Radziorex    12.03.2010 @18:46:46
Co mi mruczysz ?
~rejka    12.03.2010 @17:02:39
znam kilka osób,które mają podobne. ;D
~Radziorex    27.02.2010 @22:32:42
Przesadzasz
~Radziorex    27.02.2010 @22:15:22
Tzn "no ok, masz! :angry:" z tym podpisem :P
~Radziorex    27.02.2010 @22:14:48
Jeśli masz pomysł to super na tym z canonem bardzo fajnie wyglądają
~Radziorex    27.02.2010 @22:11:35
To nie jest pies xD :D
a dłonie cóż ^^
~Radziorex    27.02.2010 @22:00:19
To to pies xD ?
ej masz śliczne dłonie ideał <3
~Radziorex    27.02.2010 @21:53:18
Na gimpie ma mnie ktoś uczyć więc.. :D
~Radziorex    27.02.2010 @21:38:59
Cholera, ja tego nie używam :P
aaa psa pokazać możesz hm enkeja masz ;>?
~Radziorex    27.02.2010 @21:21:55
A powiedz mi jeszce jaki program :P?
e to i tak delikatnie jak na psa :D
~Radziorex    27.02.2010 @20:28:25
Fakt, nie wiem jak bardzo powiedz mi (na uszko jak trza) jak uzyskujesz te barwy ? i co to w łapkę się stało ?
1 2 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)



obserwowana przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt